Dodatek do olejów dla SILNIKÓW BENZYNOWYCH - Nanopowłoka wolframowa
Opis
Testy przeprowadzone w VUT Brno potwierdzają znakomitą wydajność – prawie dziewięciokrotne zmniejszenie zużycia. Dzięki temu, dodatki IF-WS2 znacząco wydłużą żywotność bez kosztów serwisów. Zmniejszysz również zużycie paliwa i oleju oraz poprawisz osiągi swojego auta.
- Nawet o 15% mniejsze zużycie paliwa
- Lepsze osiągi
- Nawet o 8% mniejsza emisja substancji szkodliwych
- Lepsze osiągi
Dzięki zredukowaniu oporów pasywnych, zwiększa się moc silnika. Zwiększenie mocy zawdzięcza się właściwościom naprawczym (wygładzaniu powierzchni) cząsteczek IF-WS2. Klienci, którzy dodali IF-WS2 do swoich aut z wysokim przebiegiem mówią, że samochód ,,zresetował się’’ i działa jak nowy.
Emisja substancji szkodliwych
Zmniejszenie tarcia skutkuje zmniejszeniem obciążenia silnika, a co za tym idzie – emisji substancji szkodliwych. W starszych samochodach, szczególnie tych z wysokim przebiegiem, powierzchnie w silniku zostaną poddane znaczącej poprawie, dzięki czemu zmniejszy się zużycie oleju, paliwa oraz emisja substancji szkodliwych.
Jak działają nano-składniki w silniku?
Podstawowym składnikiem dodatków IF-WS2 są fulereny (okrągłe nanocząsteczki). W krytycznych sytuacjach zachowują się jak łożyska kulkowe, chroniąc ruchome części przed zatarciem i nieodwracalnym uszkodzeniom. Pod wysokim obciążeniem i naciskiem, jedna z warstw odrywa się od cząsteczki, tworząc bardzo wytrzymałą i śliską powłokę na powierzchni.
Zastosowanie:
Przed użyciem zalecamy przechowywać produkt w ciepłym miejscu lub podgrzać puszkę w gorącej wodzie, wstrząsnąć i wlać do rozgrzanego silnika. Po dodaniu możesz od razu jeździć lub uruchomić silnik na co najmniej kilka minut. Dodatki IF-WS2 muszą być zawsze stosowane po wymianie oleju. Cząsteczki są wymywane przy spuszczaniu starego oleju. Dodatki mogą być stosowane zarówno przy świeżym jak i starszym oleju, działają zawsze. Możesz ich używać w starszych(klasycznych) autach jak i nowoczesnych i sportowych samochodach. Dodatki są odpowiednie dla silników z filtrem cząsteczek stałych(DPF).
Plug-in:
W przypadku napędów hybrydowych Plug-in znacznie eliminuje „szokowe” uruchomienie zimnego silnika spalinowego.
Większość uszkodzeń turbosprężarki jest spowodowane nie przeprowadzeniem procesu ,,chłodzenia’’. Na przykład po szybszej jeździe pod wysokim obciążeniem, lub podczas jazdy w wysokich temperaturach. Czym jest proces chłodzenia? Krótko mówiąc, jest to zostawienie silnika na wolnych obrotach na około minutę gdy dojedziemy do celu. W innym wypadku obieg oleju zostaje wstrzymany, odcinając smarowanie turbosprężarki. Ponadto, turbina rozpędzona do 250.000-300.000 obrotów na minutę nie zwalnia obrotów tak szybko jak silnik pozostawiony na biegu jałowych, co prowadzi do niewystarczającego smarowania. Najgorszym co możemy zrobić jest rozpędzenie turbiny do wysokich obrotów i nagłe wyłączenie silnika. W tym przypadku ciśnienie oleju spada do 0 barów a koło i wałek turbosprężarki będą się jeszcze kręcić przez długi czas – w przypadku ceramicznych łożysk, nawet 120 sekund. Przez cały ten czas, bez żadnego smarowania oprócz pozostałych znikomych ilości oleju. Dzięki użyciu dodatków NANOTECH-EUROPE, pozbędziesz się tych braków smarowania i wydłużysz żywotność swojej turbosprężarki.
Składniki:
Podstawowym składnikiem dodatków IF-WS2 są fulereny (okrągłe nanocząsteczki dwusiarczku wolframu) Fulereny są molekułami najczęściej złożonymi z atomów węgla ułożonych w warstwę pięciokątów i sześciokątów z atomami w wierzchołkach, które są przestrzennie zwinięte w zamknięty kształt(najczęściej kształt kuli) Dzięki swojej budowie są niezwykle odporne na zewnętrzne czynniki fizyczne.
Tatra around the world 2
Nasze dodatki wykazały się wysoką wydajnością w silnikach wyścigowych oraz zastosowaniach przemysłowych. Świetnie sprawują się w pojeździe Tatra, który jest aktualnie częścią ekspedycji Tatra 2: Expedition Around the World